top of page

האפשרות של האנושות 25.4.26

  • Writer: shutovcom
    shutovcom
  • Apr 25
  • 6 min read

ביקשתי לדעת מה קורה לאנושות בימים אלה בעולם? ולאן היא הולכת?

התשובה שהגיעה: יש אפשרות להסתכל על האנושות כגוף קולקטיבי שנמצא כרגע במילכוד

1. קיים אופל אכזרי, נסתר או גלוי, פשעים חמורים כגון פדופיליה, אלימות, עבדות, סמים, טרור דתי ועוד.

2. פשעים שמובילים לאופל האכזרי – שחיתות, תאוות בצע, זימה. הם מובילים לחסימה בנושא שותפות, ערבות הדדית, איכפתיות, אמפתיה ועוד.

3. חוויה נפשית קיצונית שהובילה לפשעים - חרדה, דיכאון, תיסכול, מרירות, צרות עין, זעם וזה הוביל בהרבה מקרים, לחסימות של רגשות אהבה, עונג, יצירתיות, שמחה, אמפתיה וחמלה.

4. קטלוג הרגשות ל"בסדר" ו"לא בסדר" שהובילו לחוויה נפשית קיצונית – יש רגשות שקוטלגו מרגע היווצרותם ולאורך הדורות כאסורים, לא מוסריים או לא בסדר, נמוכים או מסוכנים, לדוגמא:

קינאה, שינאה, חוסר אונים, השתוקקות, עצב, פחד, רכושנות.

השיפוטיות גרמה לאותם רגשות להתעצם וליצור חוויה נפשית קיצונית.

 

קודם נציג לך את הפתרון לאנושות של פושעי-על, המבצעים את הפשעים שבסעיף 1.

אחר כך נציג לך אפשרות נוספת מיטיבה יותר עבור האנושות.


פושעי העל מעדיפים לשמור על זכותם הבלעדית להמשיך ולפשוע באורחות חיים בלתי נתפסים באכזריותם כלפי הזולת, כדי לממש תאוות ויצרים שיצאו מאד, מאד מוויסות, במבני האישיות המאד מפורקים ומפוצלים שלהם.

הם רוצים לקדם שליטה בהמונים כשהמוטיבציה שלהם היא להמשיך להחזיק באותם אורחות חיים מעוותים.

לשם כך, במשך כמה דורות הם חברו אלה לאלה, ובנו תוכנית זדונית לתמרן את האנושות שתסכים לאותה שליטה באזורי נוחות קטנים ולנטרל חשיבה עצמית, יצירתיות, חיבור לטבע ולטבעיות שלהם.

בכמה דרכים:

הרחקה מהטבע.

שימוש לא נכון בטכנולוגיה.

בניית מערכת שליטה תודעתית.

 

כדי שכל דרך תצליח – נדרשה אלימות רבה כלפי האנושות, החל מהרג אקראי של חפים מפשע ועד מלחמות, שואות, טבחים, עבדות גלויה או סמויה.

 

הפתרון הזה יכול להצליח או לקרוס בהתאם למצב התודעתי של האנושות.


מערכת שליטה תודעתית:

זו מערכת שכולאת את התודעה האנושית ועוזרת לפושעי העל המשוחררים מהכלא הזה, לנתב אותנו באופן שמשרת את האינטרסים שלהם להמשיך באורחות חייהם.

מערכת תודעה של עשה ואל תעשה. שחור לבן. או זה - או זה. הפרד - ומשול.

הצדקה למלחמות, לשלום, לשגשוג או להרס.

כשהחיים עצמם מורכבים מגם וגם. לא רק מלחמה או שלום. אלה גם כל מה שביניהם במושגים שידעתם פעם, ונשכחו.

 

במשך דורי דורות הם בנו מערכות:

פינססיות, חינוך, בריאות, צדק ומשפט, בתחומי המדינה – ממשלות, צבאות, משטרות.

מלחמות, שואות, תקופות שקט – הכל מתוכנן על ידי אותם פושעי על עד הפרט האחרון.

אם הם רוצים להקים מדינה – הם יציעו לך הצעה שלא תוכלי לסרב לה... אם הם רוצים להרוס מדינה – הם יגרמו לבני אדם להילחם אלה באלה כשהם מחכים הרחק במקום בטוח עד יעבור זעם כשפתרון שמביא להם תועלת - כבר מוכן מראש.

 

יש מורים, רופאים, מדענים, סופרים, אומנים ועיתונאים שמצליחים לעקוף את האופל, לחשוף אנשים למציאות אפשרית טובה יותר ולהיות השראה ושיחרור תודעתי. יש סרטים, סדרות, מוסיקה, תוכניות אקטואליה וסאטירה שמצליחות לעקוף את אישורי האופל ולאפשר עוררות מחשבתית.

כי בסופו של דבר את המערכת מתפעלים בני אדם בכל רמות המוסר והתודעה.

לכן האנושות נמצאת היום במצב התודעתי הטוב ביותר בו היתה במשך יובלות וזו גם ההקדמה לפתרון המיטיב יותר שיפורט בהמשך, לכן יש מסה גדולה של בני אדם שמאפשרים מציאות של שיתוף, יצירה, והתפתחות מווסתת ומיטיבה. מציאות של אחדות בין כל הפיצולים.


אבל יש לא מעט סרטים, סדרות ומוצרי מוסיקה שמפיצים את הרעל התודעתי של פושעי העל. ובשילוב עם חלק מתכני מערכת החינוך (גן, יסודי, בי"ס לימודי ההמשך), מבהירים לבני אדם מה מותר ומה אסור. מי מוזר ומי לא.


וזה תמיד בגוונים מאד מצומצים. שחור לבן.

לא לאפשר את הטבע של הגם וגם. לצמצם כמה שיותר סקרנות, גמישות, התבוננות.

כי החיים – הם מרחב לחקירה, בדיקה, ניסוי וטעייה, יצירה ובריאה. בני אדם נועדו להתפתח. ולדעת לבחור.

האם התפתחות מותנית בסבל? באי נוחות?

כן בוודאי.

על כך נשענים אותם פושעי על.

אבל פושעי העל מציגים עיוות של אותה מוטיבציה להתפתחות.

התפתחות אינה חייבת רמות גבוהות של סבל ואי נוחות.

התפתחות זקוקה לאיזון בין אי נוחות - לחווית מסוגלות.

כשהרס וסבל שאותם פושעי על מייצרים – נמצאים בווליום כל כך גבוה, זה יוצר בדיוק את ההיפך.

זה יוצר FREEZ, מקובעות, כיווץ.


לפושעי העל אין גבולות מוסריים. אבל כדי להגן על תועלתם האישית, הם מייצרים חוקים שלמראית עין נראים מוסריים, חוקים, צבא, משטרה, רשות מחוקקות, שופטת. עם סיסמאות שמדברות באופן תמים, אוהב ואמפתי שמתחבר לאנשים עם מבנה שלם ומווסת.

אבל אותן מערכות כפופות קודם כל לתועלתם האישית של פושעי העל, זה יכול במקרה להסתדר גם עם אנשים מחוץ לקבוצות העניין שלהם.


הגבולות שיכולים להיות טובים לאנושות, הם על פי עקרון ואהבת לרעך כמוך.

חמלה.

אמפתיה.

ערבות הדדית.

וזה יכול להיות מושג כשהאנושות תנפץ את תקרת הזכוכית של התודעה שאנו כלואים בה עכשיו.


נעבור למציאות מיטיבה יותר עבור האנושות.

נחזור להתחלת המסר לסעיפים 3+4:

...רגשות שקוטלגו לאורך הדורות ומרגע היוולדם כאסורים, לא מוסריים או לא בסדר, נמוכים או מסוכנים, לדוגמא: קינאה, שינאה, חוסר אונים, השתוקקות, עצב, פחד, רכושנות. השיפוטיות גרמה לאותם רגשות להתעצם להוביל למעשי פשע."

 

למה זו התחלת הריפוי והתיקון?

רגשות או חוויות אי אפשר לאסור. הן מתקיימות בכל מקרה.

יש מעשים שצריכים להיות אסורים. בפועל, חלק מהחוקים אכן אוסרים אותם אבל פושעי העל חופשיים לבצעם ללא השלכות ובקנה מידה עצום.

וזה הלופ בו נוצרים אנשים עם מבני אישיות מפוצלים ומפורקים באופן קיצוני.

קיצוני, כי לכל בני האדם יש פיצולים ופירוק לחלקים באופן שעוזר להם לשרוד את החיים.

במציאות של ניסוי וטעייה, טעויות יכולות להיות מיטיבות כשההתבוננות בהן נוטה לכיוון למידה ופחות לבושה וביקורת קשה.

כשאדם מבצע פשע, זו אינה טעות. זה כבר מצב של עיוות במבנה האישיות.

כשאדם מבצע טעות, זה לא פשע.


אז מה זה פשע? ואיך נוצרים פיצולים בנפש?

המסר שלנו לפשע נובע מהתבוננות על מוסר ולא על חוק. חוק נקבע על פי תועלתם של פושעי העל בכל מדינה ומדינה.

מה היא הגדרה של פשע מוסרי? גם אם החוק במדינות מסויימות מתיר אותו?

פשע מוסרי יכול להתרחש גם כאשר החוק מאפשר או אפילו מחייב לבצע פעולה שנוגדת ערכי מוסר בסיסיים. במצב כזה, המעשה הוא חוקי אך אינו מוסרי.

וכאשר חוק נכפה על אדם והוא חש חוסר אונים מולו, או עומד בפני בחירות לא מוסריות, כמו או שהמשפחה שלי תמות, או שמשפחה אחרת תמות, זה יוצר עיוות באנושות, בלבול, כעס ופחד גדול.

אפשר להסתכל על מוסר כעל מערכת ערכים פנימית או אוניברסלית הקובעת מה "טוב" ומה "רע" מבחינה אנושית. והיא נובעת מהתבוננות על טבע האדם.

למשל, יש מדינות שמתירות לנקבות מרגע היותן פוריות, לקיים מערכת יחסים מינית. אבל טבעה של אותה נערה, גופה ונפשה, אינם בשלים לכך.

או מדינות שמתירות לחברה מסויימת לא לשלם מיסים על פי חוק (אולי עמותה, או גוף דתי) וכל השאר חייבים בכך. אך אותה עמותה או גוף דתי, מבצעים פשעי מוסר ויוכלו להמשיך לפשוע וגם להיות משוחררים ממס, ובני אחרים שקורסים תחת עול המיסים, יבחרו להשאיר את הכסף עבור משק הבית, בית המתנהל בכבוד ומוסר, יכלאו בשל אי-תשלום.


אז איך אפשר לצאת מהלופ הזה?

כשתינוק חווה חוסר אונים באופן קיצוני – הוא יתפצל בנפשו.

כשאמא לתינוק כזה תקבל הכלה, עזרה במקום שיפוטיות ונטישה – אפשר יהיה להציל את שניהם.

לשם כך, נדרשת מערכת בריאות נפש אחרת.

חלוקת תקציבים אחרת.

במקום למלחמות שפושעי העל מייצרים.

וכן, יש בני אדם שכל כך כלואים בנרטיב השינאה שזה לא יהיה פשוט ויכול לקחת כמה דורות. אבל זה הכיוון. וזו אפשרות יציבה וקיימת.

כשילדים חווים תסכול, כעס, קינאה, שינאה, לרוב הם מקבלים חינוך. אבל אם במקום זה הם יקבלו הכרה ותיקוף לרגשות האלה, הם בעצמם כבר ימצאו את הפתרון

כי לרוב הרגשות הם סמני דרך.

קינאה, תיסכול, שינאה וכעס, הם סימנים לרצונות, צרכים, גבולות ובלבול.

אם נהיה איתם בזה כמבוגרים אחראיים, הם יגדלו להיות מבוגרים אחראיים אמפתיים, עם חמלה לעצמם ולאחרים.

אם נהיה עם אדם מריר שמרגיש קורבן, באמת נקשיב, ונהיה, האדם הזה בעצמו, יוכל לפתח רצון מחודש לחיים.

הרי כל אחד יכול לקחת אחריות על חייו, אבל לא כולם יודעים שהם מסוגלים לכך.

מספיק אדם אחד שיאמין בך כדי שתוכל לעשות שינוי.

האם תהיו האנשים האלה כלפי עצמכם?

ברגע שזה יתחיל,

גם אם לא לרפא לגמרי, תוכלו לעצור את אותם פושעים שמקור פשוט חוו פיצול ופירוק וסבל מעל ומעבר יכולתם.

וזה מה שהם יודעים לעשות עבור אחרים.

פושעי העל, הם האנשים הסובלים ביותר עלי אדמות. וגורמי הסבל הנוראי ביותר עלי אדמות.

אין שום סכום כסף, כמות אדמות, כמו שליטה או שיעבוד בני אדם – שיוכל אי פעם לספק אותם

אלה אנשים שחווים כל חייהם ריק ואובדן.

בכל אחד ואחת מאיתנו, יש זיכרון קולקטיבי של פשעים, אלימות, אכזריות, שליטה ועבדות.

בכל אחד ואחת מאיתנו, יש לפעמים זעם, תיסכול, מרירות, צרות עין

 

מתוך המקום הזה תוכלי לראות שיש הרבה גוונים למציאות.

הטבע יכול להיות מסוכן, אבל אפשר לחיות איתו בדו קיום ועדיין לשמור על גבולות.

אפשר ליצור בתים ומרחבים שמורים מחיות טרף או סערות וסופות ועדיין לשמור על הטבע.

הטכנולוגיה יכולה להיות מסוכנת ולשמש פושעים, אבל ביצירת גבולות טובים, רגולציה, בדיקה מתמדת, התחדשות ושאילת שאלות – היא יכולה להיות נפלאה ולהעצים את היצירה, השפע והשגשוג.

המדיה ומערכות השליטה – מתופעלות על ידי בני אדם, ככל שיותר אנשים ישתחררו מהכלא התודעתי של פושעי העל, ויראו את הגם וגם בבני אדם, מלחמות יהפכו מיותרות והאנושות תתמקד בהתפתחות, יצירה ובריאה.

והמדיה – במקום לשרת את פושעי העל, תשרת את בני האדם.



 
 
 

Comments


להזמנת הקורס בביתך או בסביבת המגורים שלך

תודה שנרשמת לקורס! אצור איתך קשר בהקדם

bottom of page